• שירותי הדברה מתקדמים

  • הדברה ירוקה מקצועית

הדברת פרעוש החולדה

הדברת פרעוש החולדה היא צעד חשוב ביותר במקרה בו נתקלים בחולדות באזור הבית. לא רק שהחולדות עצמן מעבירות מחלות ונחשבות למפגע תברואתי, אפילו הפרעושים שעליהן עלולים להזיק לבני אדם בצורה משמעותית. אחד ממיני הפרעושים המזיקים ביותר שניתן למצוא על חולדות הוא פרעוש החולדה. פרעוש זה אחראי להעביר מחלות כגון טיפוס מוריני ודבר אל החולדות ובני האדם. כדי להימנע מנוכחות עצמאית של הפרעוש חובה לבצע הדברת פרעוש החולדה, ולעשות זאת מהר.
הדברת פרעוש החולדה – כל השלבים בדרך לבית נקי מפרעושים
שאיבה כללית
השלב הראשון בדרך לביצוע של הדברת פרעוש החולדה הוא שאיבה כללית של כל חלקי הבית. יש צורך לקחת את כל הבדים, הריפודים, המצעים ולשאוב אותם לחלוטין, עד שהפרעושים נעלמים מהם בוודאות. אחרי העלמת הפרעושים באופן ידני אפשר להמשיך לשלבים הבאים.
טיפול בחיות המחמד
הדברת פרעוש החולדה מחייבת טיפול נכון בבעלי החיים שנמצאים ברשות בני הבית. פרעושים נמשכים לבעלי חיים וניזונים מהם, ועל כן אם מצויים פרעושים בבית הם כנראה הגיעו דרך חיות המחמד. כדאי לרוץ לחנות לחיות מחמד ולקנות שמפו או תכשיר נגד פרעושים. יש להשתמש בתכשיר, לנקות את חיית המחמד בצורה יסודית ולוודא כי היא נקייה מפרעושים.
הדברת פרעוש החולדה על ידי מדביר
השלב הבא הוא להזמין מדביר מקצועי לביצוע הדברת פרעוש החולדה. המדביר יגיע עם החומרים הרעילים הנמצאים ברשותו וירסס ברחבי הבית והסביבה. לרוב יש צורך לצאת מהבית לפרק זמן לאחר ביצוע ההדברה. חשוב לבדוק לפני הזמנת המדביר כי הוא מומחה העוסק בהדברה לאורך שנים וכי הוא כבר הדביר בעבר פרעושים.
הדברה שנייה על ידי מדביר בחיפה או הדברה בחיפה  
כאשר רוצים להדביר פרעושים חובה לבצע שתי הדברות בהפרש של שבוע. ההדברה הראשונה הורגת את הפרעושים החיים אך הביצים חסינות לחלוטין לכל חומר הדברה. רק לאחר שבוע, כאשר הן בוקעות ומתחילים הפרעושים החדשים להתרוצץ ניתן להדבירם, ועל כן חשוב לבצע הדברה נוספת לסיום התהליך. אם לא מתבצעת הדברה נוספת ההדברה הראשונה עלולה להתגלות כלא יעילה מול הדור החדש של הפרעושים.
רוצים לבצע הדברת פרעוש החולדה? חייגו אל אבי המדביר לחץ כאן