• שירותי הדברה מתקדמים

  • הדברה ירוקה מקצועית

הדברה בקריות

הדברה בקריות – על כל שאלה תשובה

מי לא מכיר את החוויה הנוראית הזאת, אתה קם בלילה, הולך לשירותים ולפתע מרגיש שדרכת על משהו…. בבוקר אתה מגלה תיקן מת על הרצפה. ג'וקים יכולים להוות מטרד גדול ואף אירוע מפחיד ומעורר חרדה אצל חלק מהאנשים. אבי המדביר יכול לעזור בעת צרה ולערוך הדברה בקריות כדי למנוע את עוגמת הנפש.

מה צריך לדעת על הדברה בקריות לפני שמתחילים?

ראשית, כדאי להכין את הבית לקראת הדברה פינוי ארונות במטבח, ניקוי השיש ורצפת המטבח יעזרו מאד להדברה יסודית. כדי להקל על עבודת המדביר כדאי לפנות כמה שיותר את השטח, לכסות כלים שנמצאים ברחבי הבית וכן להזיז רהיטים מהקיר למרחק של עשרים סנטימטר.

פעולות אלו יקלו על עבודת המדביר כשהוא יבצע הדברה בקריות וייתן תוצאה טובה ויעילה.

האם ניתן להישאר בבית לאחר הדברה בקריות?

כדאי מאד להישמע להוראות המדביר בעניין יציאה מהבית לפני ואחרי ההדברה. ישנם המלצות שונות בעניין. ניתן לומר בכלליות כי מומלץ לתת לבית או למקום שעבר הדברה בקריות להתאוורר מעט ואז לחזור לשם. ישנם כיום חומרי הדברה בעלי רמת רעילות נמוכה המאפשרים חזרה למקום המרוסס אפילו לאחר כמה שעות מאז תחילת העבודה.

ח' מהקריות שואלת: מה עלי לעשות עם הכלב שלי בעת ההדברה?

חומרי הדברה, כשמם כן הם, אמורים להדביר את המזיקים בביתנו, אך חשוב לדעת שחומרים אלו הם רעילים ואיננו רוצים שהם יזיקו לחיות המחמד שבביתנו. לכן, מהרגע הראשון, כאשר מזמינים הדברה בקריות, חשוב להבהיר למדביר כי בביתך חיית מחמד ולכן עליו לבצע ניקוי יסודי לאחר ההדברה על מנת לנקות את השטח משאריות רעילות. בנוסף, כדאי ורצוי להרחיק את הכלב מהדירה למשך זמן ההדברה.

אפשרי גם לברר עם המדביר באילו חומרים הוא משתמש ולהציע לו להדביר את ביתכם בחומרים טבעיים אשר אינם רעילים ואינם מהווים סכנה לכלב בפרט ולחיות המחמד בכלל.

אז למה לחכות? למה לסבול? צלצלו עוד היום!

אבי המדביר זמין בטלפון שמספרו, 054-4386025 פנוי להדברה ומיגור במזיקים מהבית!!