• שירותי הדברה מתקדמים

  • הדברה ירוקה מקצועית

מדביר בחיפה

הדברה – מכל הסוגים והצבעים

הדברה בעבר הייתה תהליך פשוט ובסיסי. כל אחד שהיה מעוניין להדביר את ביתו היה נוסע או הולך לחנות הקרובה למקום מגוריו, קונה חומרי ריסוס ביתיים ומקווה לטוב. החסרונות העיקריים של שיטה זו היו הזמן הקצר בו היו החומרים יעילים, והעבודה שאנשים חסרי ניסיון התעסקו עם רעלים חזקים. בעיות אלו גרמו לחברות רבות לחשוב מה הפתרון אותו ניתן להציע אשר יקל על ביצוע הדברה ויענה על כל הצרכים של הלקוחות? פתרונות החלו לצוץ והמגוון החל לגדול ולהתפתח. כיום קיימות מספר שיטות עיקריות אשר כדאי להכיר במקרה ומחליטים להזמין     הדברה בחיפה אליכם הביתה.

הדברה – השיטות המוכרות ביותר

הדברה כימית מדביר בחיפה

סוג הדברה זה קיבל את שמו עקב החומרים הכימיים הרבים שמעורבים בו. כדי ליצור את התערובת הכימית בה משתמשים המדבירים יש לקחת מספר כימיקלים רעילים ולערבב בינם. כך נוצר לו תמהיל קטלני עבור חרקים, אך גם לא בריא במיוחד עבור בני האדם. מסיבה זו, אדם שמחליט לרסס בביתו בהדברה כימית רגילה יצטרך להתפנות מהבית למשך כמה שעות עד שחריפות החומרים תתפוגג מעט. כך היחידים שיפגעו יהיו החרקים והדיירים יוכלו לישון בשקט.

הדברה ירוקה

אנשים רבים אשר חששו מהכימיקלים אשר מעורבים בהדברה הכימית חיפשו דרכים להדביר את בתיהם ונותרו חסרי אונים. לטובת אלו פותחה שיטת ההדברה הירוקה אשר הכימיקלים בה במינון נמוך יותר ועל כן פחות רעילים ומזיקים עבור בני האדם. הדברה זו מומלצת במיוחד לבתים בהם יש אנשים בעלי בעיות במערכת הנשימה או תינוקות קטנים הזמינו מדביר בחיפה עוד היום.

הדברה אלקטרונית

גולת הכותרת של עולם ההדברה החדשני. בסגנון הדברה זה אין כל צורך בכימיקלים או ריסוס מכל סוג שהוא. המדביר עובר בין חדרי הבית ומתקין מכשיר חשמלי המשדר גלי קול בתדרים נמוכים במיוחד. את התדרים הללו בני האדם אינם מסוגלים לשמוע, ואפילו חיות מחמד כגון חתולים וכלבים לא מרגישים בו. מכרסמים וחרקים לעומת זאת אינם מסוגלים לסבול את הרעש של גלי הקול הללו ובורחים מהבית כדי לחפש קצת שקט. כך ניתן לבצע הדברה ללא כל חשש מפני פגיעה בבני האדם המתגוררים בבית.