• שירותי הדברה מתקדמים

  • הדברה ירוקה מקצועית

הדברה בחיפה

הדברה בחיפה – האם כדאי להדביר בחורף?

עונת הקיץ החמה מאחורינו, ולפנינו מתקדמות באיטיות עונות הסתיו והחורף. בערבים כבר יותר קריר וניתן להרגיש את צינת הסתיו בפתח. דווקא עכשיו זו העונה המומלצת להדברה. אבי המדביר עורך הדברה בחיפה בעונה זו כדי להקדים רפואה למכה.

הדברה בחיפה בחורף- יותר יעיל ונכון

ידוע לרוב שמתקפות המזיקים, המקקים והג'וקים למיניהם מגיעות בקיץ, עונה שהחום בשיאו, החום שמזמין את כל המזיקים לצאת מחוריהם ולהתנחל בביתנו. בדיוק מסיבות אלו, רוב המדבירים עמוסים מאד בעונה זו וייתכן שאם תרצו להזמין הדברה תיאלצו להמתין ימים עד שבועות כדי שתיענו על ידי מדביר פנוי ושהוא ימצא זמן להגיע לביתכם.

זו הסיבה העיקרית שבגללה מוזמן ורצוי להזמין הדברה לאחר הקיץ , בעונות אחרות ולחסוך את ההמתנה הארוכה.

הדברה בחיפה – דווקא בחורף

חשוב לדעת שהרוב סוגי ההדברות יעילות לתקופה של שנה לפחות. מסיבה זו אין לכם מה לחשוש לגבי אחריות ההדברה בקיץ כי היא תקפה לשנה. בנוסף, הדברה בעונת החורף תביא את ביתכם לקיץ מוכן למזיקים ומחוסן בפניהם.

הרבה יותר נעים להגיע לקיץ ללא חשש ממזיקים שמגיעים לפתע אלא לדעת שראשכם נקי מדאגות ואין סיבה שתופתעו יום אחד ממקק שמטייל בביתכם.

סיבה נוספת ליעילות של הדברה בחיפה דווקא בחורף היא העלות הנמוכה של ההדברה יחסית לעלות שלה בעונת הקיץ. עונת החורף פחות בוערת,פחות לחוצה ולכן רוב שירותי הדברה בחיפה יציעו לכם מחיר יותר זול.

מעבר לכך, ישנם מזיקים שעונת הפעילות העיקרית שלהם היא דווקא בחורף  (כמו: צרעות, עש ועוד כמה סוגי מכרסמים) ולכן הדברה בתחילת החורף או אפילו כבר בסתיו מקדימה רפואה למכה.

הדברה בשטחי חקלאות – טוב יותר בחורף

הדברה בחיפה יכולה לסייע גם לשטחים חקלאיים מסביב לעיר. עבודה ידועה היא שבחקלאות מקובל לבצע מספר סוגי הדברות דווקא בעונת החורף כמו הדברה טרום נביטה- מדובר על ריסוס של חומר המגיב לגשמים ראשונים ומונע צמיחת עשבים שוטים המפריעים לצמיחה נכונה של היבול. בנוסף, ישנו שימוש בשיטות הדברה  מערכתיות בחורף הפועלות נגד המזיקים ומונעות ירידה לטמיון של הגידולים החקלאיים בשטחי העיר חיפה וסביבותיה.

אבי המדביר יגיע לחיפה ויסייע לכם בהדברת המזיקים בחורף! 054-4386025